Mobilní rozhraní aneb e-mail na každém kroku

Protože se blížíme ke spuštění nové verze mailu, rád bych vám představil jednu z prvních výhod, které s novou schránkou získáte - to je pro dnešní článek téma mobilního přístupu ke schránce.

Dnes je téměř zvykem mít mail neustále po ruce bez ohledu na to, zda zrovna sedíte doma, v práci nebo jste někde na cestách. A proto jsme pro vás připravili nové mobilní rozhraní pro běžné či chytré telefony nebo i tablety. Teď už tedy opravdu záleží jen na vás (a dostupnosti internetu), odkud do schránky budete chtít přistoupit.
Tabletová verze nové verze Volný.cz mailu
Stačí použít váš současný telefon, který má přístup k internetu a zadat adresu mail.volny.cz - systém automaticky pozná, z jakého typu zařízení přistupujete a podle toho vám zobrazí potřebnou verzi, ze které máte ale kdykoliv možnost přepnutí do plné verze mailu.






















Jelikož samotné čtení zpráv je jen částí celé vaší schránky, zapracovali jsme i na dalších částech služby. Kromě odesílání běžných zpráv můžete u většiny telefonů ke zprávám přidávat přílohy nebo i posílat jiným uživatelům SMS bez nutnosti platit poplatek operátorovi.

To samé platí i kontaktech ve vašem adresáři - všechny používané kontakty budete mít plně k dispozici i v mobilní verzi a můžete tak posílat maily na skupiny velmi snadno a rychle!


Tak jak se vám nové mobilní rozhraní líbí? Zkuste jej na svém telefonu používat a dejte nám vědět, jak vám vyhovuje.




Miroslav Kubát
Produktový manažer

9 komentářů:

  1. Mobilní verzi určitě vítám a děkuji za ni, snad mi tedy po jejím nasazení při pokusu načíst mail.volny.cz přestane moje stařičká Nokia konečně psát "příliš velká stránka na zavedení". Jen doufám, že nikam nezmizí možnost volby vzhledu mailovky, tedy konkrétně možnost "nenáročný/PDA", který používám na svém (překvapivě také celkem stařičkém) počítači. Pokud by mě to totiž vždy přesměrovalo na takzvaně plnou verzi, byl bych celkem v Prčicích.
    Co mi teda příjde vtipné - že pro to, abych mohl napsat komentář ke článku tady na Volný blogu, chce to po mně nejlépe vědět adresu mojí mailovky u gmailu :)).
    A taky tedy celkem čučím na patičku stránky, že najednou jsme pod Centrumem. To se nějakých úprav na chat.volny.cz asi jen tak nedočkáme, že? :(

    OdpovědětVymazat
  2. Jak se z plné verze přepnu opět na mobilní? Nabidka, která tam byla předtím po přepnuti zmizela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postačí do adresního řádku zadat znovu t.mail.volny.cz nebo se můžete odhlásit a znovu přihlásit - i tímto způsobem se dostanete zpět na mobilní verzi.

      Vymazat
  3. Nerozumím tomu. Při volbě "Komu" se zobrazil červený nápis: Nemáte žádné kontakty v adresáři. Prosím o odpověď. Jan.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do pole komu můžete rovnou vepsat adresy, na které chcete psát. Pokud chcete vybrat adresy z adresáře, postačí zvolit obrázek kontaktu hned po pravé straně. V případě, že máte komplikace s výběrem kontaktů z adresáře, kontaktujte prosím naše techniky na adrese http://napoveda.volny.cz

      Vymazat
  4. Nerozumím tomu. Při volbě "Komu" se zobrazil červený nápis: Nemáte žádné kontakty v adresáři. Prosím o odpověď. Jan.S.

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě nejdůležitější změna, která nebyla nikde psaná je zvětšení z 250 MB na 5GB, což ej fajnové. Jinak webové rozhraní se mi líbí a děkuji za něj. Svojí schránce jsem věrný již od roku 1998 a nehodlat to měnit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den. Vámi realizované změny se mi nelíbí, předtím mi přišlo rozhraní rozhodně uživatelsky přívětivější. A fungovalo, což teď taky říct nemůžu. Týká se to zejména mobilu, mám Samsung Galaxy, a Vodafone, a zatímco dříve se mi v mailu v mobilu zobrazovalo vše korektně, teď se mi v příchozích zobrazují pouze ty nově příchozí. Jakmile si je jednou přečtu v prohlížeči přes PC, v mobilu už je nemám. Dá se toto nějak vyřešit, třeba přenastavením pop3 serveru (a jste tedy vlastně Volny, nebo centrum??), nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhraní se mi moc nelíbí, nevidím žádné výhody. Zejména se mi ale nelíbí, že po změnách více či méně nefunguje mail v mobilu (Samsung galaxy mini 2) a v tabletu (Nexus 7) - maily se objeví někdy sice hned, ale někdy ani po několika hodinách, i když nechám aktualizovat. Opakovaná odpověď z vaší podpory typu: "zkuste jiný prohlížeč" je opravdu neužitečná. Nastavení POP3 je v návodech nejasné, má být volny, centrum nebo dokonce atlas?

    OdpovědětVymazat